Formulir Kontak

 

Gratis Ebook herunterladen Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital, by Philip Kotler

Gratis Ebook herunterladen Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital, by Philip Kotler

Fühlen Sie sich wirklich besser, nachdem ein Buch enden zu überprüfen? Genau das, was ist Ihr Gefühl, wenn wieder ein brandneues Buch zu erhalten? Sind Sie in Frage gestellt sowie komplette t zu lesen? Große Zuschauer! Dies ist die Zeit, um Ihre Goo Gewohnheit Analyse zu erobern. Wir zeigen ein viel besseres Buch noch einmal zu genießen. Besuch dieser Website wird auch voller Entschlossenheit zu lesen sein? Es wird nicht wirklich machen Sie langweilen sich aufgrund der Tatsache, dass wir verschiedene Arten und auch Arten von Führungen haben.

Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital, by Philip Kotler

Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital, by Philip Kotler


Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital, by Philip Kotler


Gratis Ebook herunterladen Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital, by Philip Kotler

Buch, Wahrheit Freund Ihrer eigenen, während in einer einsamen Zeit. Buch, ist ein Freund für Sie, wenn in einer schwierigen Zeit des Jobzieldatums verbleibenden zu begleiten. Buch ist eine Art und Weise, die Sie täglich halten, müssen weitaus bessere Zukunft zu machen. Wenn jemand was zu vielen Aktivitäten und Sie haben einige Male frei, wird es sicherlich besser, wenn Sie es sorgfältig zu verbringen.

Derzeit ist dieses Problem so einfach zu beheben. Wenn Sie mit dem Internet verbinden können, können Sie Führung leicht lokalisieren und erhalten. Wenn Sie wirklich die Marketing 4.0: Moving From Traditional To Digital, By Philip Kotler benötigen, um Ihre Analyse Material schneller zu sein, könnten Sie diese Webseite sehen und auch den Web-Link klicken, die wir zur Zeit gegeben haben. Guide ist bereit zu bestellen. Wenn in anderer Zeit werden Sie viel mehr Tage benötigen Führer zu erhalten, in dieser Zuschreibung auf die weichen Daten, die wir sicherlich gerade getan werden, verwenden werden.

Diese Marketing 4.0: Moving From Traditional To Digital, By Philip Kotler für Sie aus jeder Phase des Lebens zu empfehlen. Beim Check-out ein Muss wird, kann man in Betracht ziehen, dass es einen Teil Ihres Lebens sein kann. Wenn Sie über diese Lesung gedacht haben wird Ihr Leben besser sein, können Sie davon ausgehen, dass es nicht nur eine hat, ist Aktivität, sondern auch eine Freizeit. Mit Zeitvertreib readies zum Lesen. Auf diese Weise können Sie Ihre Fähigkeiten und Know-how helfen, ständig zu verbessern.

Viele Leute, die Erfolg haben und Smart haben große Leseroutine. Auch sind ihre Analysen Materialien vielfältig. Wenn Sie ausreichend fleißig sind täglich zu tun, lesen, auch einige Minuten in Ihrer zusätzlichen Zeit, werden Ihre Leistung und Reputation erstellen. Die Leute, die einen Blick auf die Sie einnehmen könnte bewundert werden in Bezug auf genau das, was Sie tun. Es wird wenig Selbstvertrauen schaffen zu verbessern. Also, wenn Sie keinen Vorschlag über das, was zur Zeit in Ihren Ausfallzeiten zu tun, damit die auf den Link untersuchen die Marketing 4.0: Moving From Traditional To Digital, By Philip Kotler sowie die Überprüfung es schneller zu erhalten.

Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital, by Philip Kotler

Klappentext

Since Marketing 3.0 inspired the world to embrace and explore human-centric marketing, pioneers in the field have applied advanced technologies to open new insights into who our customers are and how they make decisions. The valuable paradox of big data analytics is it can create more personalized products and personal services, and Marketing 4.0 maps out an authoritative approach to taking customers from awareness to advocacy. For this highly anticipated guide, the father of modern marketing Philip Kotler rejoins thought leaders Hermawan Kartajaya and Iwan Setiawan from MarkPlus, Inc. to share tangible ways marketers can influence people on varied paths along the customer journey. In fact, the traditional path to purchase (aware, appeal, ask, and act) is expanded to include advocate because the opinions of our family and friends have enormous impact on buying decisions- and fully updated coverage walks you through how it happens, the ways to encourage it, and strategies for growing one customized experience at a time using powerful metrics and innovative best practices. Moving from a traditional to digital marketing mindset comes easy with the practical advice and intuitive explanations you can use and benefit from the very first day. Chapter summaries highlight covered topics to enable this guidebook to double as an everyday reference, and reflection questions jumpstart your personal discovery as well as focus meeting discussions when it comes time to bring the entire organization onboard. This peerless resource guide completely prepares you to leap ahead of the curve without any prior knowledge of analytics or IT by enabling you to:* Gain data-driven insight into the new ways customers are spending and the three driving subcultures: youth, women, and netizens* Examine firsthand examples of Marketing 4.0 boosting productivity by engaging customers at every touchpoint along their real-world paths through today's digital marketplace* Redefine customer engagement in the digital era, including human-centric marketing, creating customer conversations, and omnichannel strategies Looking at marketing in an entirely new way may seem overwhelming, but with the easy-to-use framework in Marketing 4.0, you can quickly get down to succeeding at what has always mattered-customer impressions.

Buchrückseite

Praise for MARKETING 4.0 "The technology world moves so quickly today that each change accelerates the next. It's critical in such an environment to have a baseline and point of reference to help marketers find their way forward. Marketing 4.0 puts a new scholarship stake in the ground and will be the starting point and an invaluable resource for everyone trying to invent and understand the digital and mobile future." - Howard Tullman, CEO, Chicagoland Entrepreneurial Center/1871 "The Internet and IT radically change marketing. This book is the eye-opener for marketing in the new era." - Hermann Simon, Founder and Chairman, Simon-Kucher & Partners "No one has a finger on the pulse of marketing like Phil Kotler. His ability to identify and interpret new marketing trends and developments is truly astounding. Once again, with Marketing 4.0, Kotler and his co-authors help to blaze a new trail to marketing success. This is definitely the one marketing book you HAVE to read this year." - Kevin Lane Keller, E.B. Osborn Professor of Marketing, Tuck School of Business "A terrific guide to the transformations that are already coming over the horizon to challenge marketing practice. Perplexed marketers will learn how to navigate the power shifts and possibilities of digital connectivity and turn them into advantages." - George S. Day, Geoffrey T. Boisi Professor Emeritus, Wharton School of the University of Pennsylvania

Alle Produktbeschreibungen

Produktinformation

Gebundene Ausgabe: 208 Seiten

Verlag: Wiley; Auflage: 1. (3. Januar 2017)

Sprache: Englisch

ISBN-10: 1119341205

ISBN-13: 978-1119341208

Größe und/oder Gewicht:

17 x 4,3 x 24,1 cm

Durchschnittliche Kundenbewertung:

4.6 von 5 Sternen

5 Kundenrezensionen

Amazon Bestseller-Rang:

Nr. 3.393 in Fremdsprachige Bücher (Siehe Top 100 in Fremdsprachige Bücher)

If you’re looking forward to getting into the digital marketing world that would be probably the best insight. Straight to the point!

I used this book for my 'Digital Marketing' class at university and it was definitely very helpful and the content was easy to understand.

Great

This is a great book to start with the subject Digital Marketing. Nice insights, good examples.But...as a professor, I am disappointed that Philip Kotler supports a book that does not refer to the sources it uses.The book names are great concepts and processes but does not give proper credit to the researchers/authors. So digging deeper into the subjects is difficult or even impossible.How can recommend such a book to my students while demanding scientific honesty from them?Kotler and his coauthors give a very bad example here. I never thought Kotler would stoop to that.

Good book.

Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital, by Philip Kotler PDF
Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital, by Philip Kotler EPub
Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital, by Philip Kotler Doc
Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital, by Philip Kotler iBooks
Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital, by Philip Kotler rtf
Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital, by Philip Kotler Mobipocket
Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital, by Philip Kotler Kindle

Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital, by Philip Kotler PDF

Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital, by Philip Kotler PDF

Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital, by Philip Kotler PDF
Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital, by Philip Kotler PDF

Total comment

Author

husryn tatabangku

0   komentar

Posting Komentar

Cancel Reply
").append(t.replace(c, "")); var r = n.find("a.blog-pager-older-link"); if (r) { s = r.attr("href") } else { s = ""; o.hide() } var i = n.find(u).children(".main-wrap-load"); e(u).append(i); var f = $(".widget.Blog .post-thumbnail"); f.each(function () { $(this).attr("src", $(this).attr("src").replace(/\/s[0-9]+(\-c)?\//, "/s400-c/")) }); e(u).isotope("insert", i); setTimeout(function () { e(u).isotope("insert", i) }, 1e3); o.find("img").hide(); o.find("a").show(); a = false }) } function n() { if (_WidgetManager._GetAllData().blog.pageType == "item") { return } s = e("a.blog-pager-older-link").attr("href"); if (!s) { return } var n = e(''); n.click(t); var i = e(''); o = e(''); var u = $("#fixed_s ul li.text-234 "); o.append(n); o.append(i); u.append(o); e("#blog-pager").hide() } var r = "https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg2uBlnBzNU96LHOmQbU9wmurzIKT9R6T2RqjS3HG28SuY7eqTFQDCJV2ID0K4HE0Q-vSZMXigBx8Xx2AIxFqsE5vjwO6YOS_RaN2Hs2GT56VgJBek_DHFNh-iwFy7R3MULvTnT8gK96hI/s1600/loader.gif", i = "no result"; var s = "", o = null, u = "#container", a = false, f = e(window), l = e(document), c = /)<[^<]*)*<\/script>/gi; e(document).ready(n) })(jQuery) })() //]]>